Olen varmaan maailman laiskimpia bloggaajia. Ei sillä, että se nyt niin kauheasti haittaisi, ei tätä muutenkaan lue kukaan. Omaksi ilokseen kirjoittelu on kyllä lystiä.

Nyt on jo heinäkuun loppu. Koulu alkaa elokuun 18. päivä. Hurjaa, vielä tämä lukuvuosi ja sitten valmistun. En tahdo vielä töihin - menin tuohonkin kouluun ihan vain siksi, etten vielä lukion jälkeen halunnut töihin - enkä tahdo vieläkään! Angst.

No, ainakin raha-asiat menee paremmin, kunhan saan töitä. Minulla menee tosi paljon rahaa keräilyharrastukseen, vaikka ei opintotuella niin kauheasti pitäisi tuhlailla. No, kai se siitä niin kauan kuin maksan laskut ja vuokran ja ruuat. Silti, minulla on kai jokin kulutusongelma. Jo nyt olen sopinut ostavani sitä ja tätä ja tuota heti elokuun alusta, koska tämänkuiset kokoelmaan käytettävät varat ovat huvenneet. Sama toistuu oikeastaan joka kuukausi. Loppukuusta, kun rahat ovat menneet, alan sopia ihmisten kanssa, että maksan silloin ja silloin. Sitten tulee taas "tilipäivä" ja makselen kaikki ostokseni. Rahaa ei jää paljon. Sitten pitää taas sopia tiettyjä maksupäiviä. Julma kierre. Tulee mieleen kaikenmaailman riippuvaiset, haha.

Onneksi tällä hetkellä olen hieman tavallista rikkaampi, joten nuo nyt sovitut ostokset eivät ainakaan tuota ongelmia. Ei muutenkaan ole kamalasti tässä kuussa ollut mitään kiintoisaa. Ehkä se tästä.